понеделник, 3 март 2014 г.

Шоколадов сладкиш с майонеза


Като видях тази рецепта ми стана интересно, какъв ще е резултата и реших да пробвам. Преписах дословно, защото нищо не съм променяла. Само ще добавя, че ако държите сладкиша в хладилник, преди поднасяне го оставите поне за половин час да се отпусне глазурата по- вкусно е.



 1ч.ч. майонеза - 1 опаковка от 200 г.
1 ч.ч. вода
2 ч.ч. брашно
5 с.л. натурално какао
1 ч.ч. захар
2 ч.л. (1 п. от 10 г) бакпулвер 
ванилия 

За глазурата - шоколад и масло в съотношение 2:1. 

В купа разбъркайте сухите съставки и добавете към тях майонезата и водата. Не е нужно да ползвате миксер, разбъркват се много лесно и с вилица.
Изсипете в намаслена и посипана с брашно форма ( 26 см. )                                 
Печете 25 минути в загрята на 180 градуса фурна. Пробвайте с клечка, но имайте предвид, че сладкишът трябва да остане сочен.


За да приготвите глазурата,  разтопете на водна баня  шоколада и  маслото. Разбъркайте добре, до получаването на гладка смес.

След изпичане, извадете сладкишът да изстине. Поставете в чиния за сервиране и покрийте с глазурата. 

10 коментара:

  1. Натали, от кога му се каня и аз на този сладкиш. Обезателно ще го приготвя в скоро време, твоят изглежда божествено! Как щеше да ми върви едно парченце сега към кафето :) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Люси не му се кани :)
      направо действай :)
      Поздрави и от мен

      Изтриване
  2. И аз преди време с недоверие пристъпих към направата му, но се оказа много сполучлив сладкиш.
    Натали, получил ти се е чудесен!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Тили! Наистина любопитен сладкиш- провокира :)
      Хубава вечер!

      Изтриване
  3. Много е вкусен, аз съм го пробвала и потвърждавам. :) А твоят е така празничен със звездичките, Нати... ;)
    Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря,Гери и аз им се усмихвам на звездичките

      Изтриване
  4. Великолепен, вкусен, неустоим! Честити празници, Нати! Бъдете здрави и щастливи!

    ОтговорИзтриване
  5. Ехеее,от кога не съм го правила,Нат,добре ме подсети,даже блог нямах тогава,а беше голям хит.
    Страхотно изглежда и твоят и нежно декориран,поздравления!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси, и да не подшушнеш за този сладкиш :)
      Знаеш ли че първо при теб го потърсих, но нещо не го видях.
      Целувки!

      Изтриване