петък, 18 август 2017 г.

Кокосов шоколад


За никого не е тайна ,  че сладкото е ахилесовата ми пета. Затова ограничавайки бялата захар започнах да нервнича доста. Плодовете, уви не са ми достатъчни. Затова продължавам с експериментите.
Този шоколад се оказа страхотна находка. Със страхотен шоколадов вкус и кокосова нота.
Приготвя се светкавично.


2 с.л. кокосово масло
2 с. л. какао
1/2 ч.л. мед

Всички продукти се смесват и се разбъркват с лъжица до пълна хомогенност. Ако кокосовото масло е било в хладилника, отначало разбъркването е трудно,но то бързо се отпуска.
Количеството на меда е ориентировъчно, затова първо опитайте, може да не ви е достатъчно сладко или обратно- да ви е много сладко.Въпрос на вкус.
И въпреки че шоколада е веган , в него все пак си има доста мазнини, така че не прекалявайте с опитването му. Това количество не е много , но е доста засищащо.



Идеята не е моя. Видях я в нет пространството, но сега не мога да я открия за да дам линк към нея.

2 коментара:

  1. Нати,
    ще го изпробвам този шоколад.Аз винаги ползвам за веган шоколад и авокадо за по - плътна смес или банан.Няма проблем със сладкото, просто организма трябва да се нагоди към естествената захар, а не към изкуствената.Динята и гроздето съдържат много добра плодова захар.А медът , както и сиропът от агаве допълват сладостта.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  2. Ели,ще се радвам да пробваш шоколада. Аз последвах съвета ти и опитах авокадо и банан и много ми хареса.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване