неделя, 17 май 2015 г.

Линцер сладки


Нещо в последно време не съм в настроение за снимки. И не ми се пише. Времето не ми стига , както обикновено, но и желанието също хич го няма.
Тези сладки бяха в листа за правене по Коледа, но не успях да ги направя. Затова пък за Великден успях.

1/2 ч.ч. лешниково брашно ( аз използвах брашно от бадеми)
2 и 1/2 ч.ч. брашно
1/2 ч.л. канела
1 ч.л. бакпулвер
щипка сол
1 ч.ч. смлени орехи
250 г. масло на стайна температура
1 ч.ч. захар
1 голямо яйце

малиново сладко ( аз използвах мармалад от ягоди)


В купа смесете лешниковото брашно, брашното, смлените орехи, канелата, бакпулвера и щипка сол.
Мекото масло и захарта се разбиват с миксер. Добавете яйцето и разбийте отново.Добавете сухата смес. Омесете тесто, оформете го като диск, завийте във фолио за свежо съхранение и оставете в хладилник поне за 2 часа
Разточете на леко набрашнена повърхност. Изрежете формички ( долна и горна част за една сладка, като горната - капачето изрежете с по- малка формичка в средата за да има дупчица).
Наредете ги в тава постлана с хартия за печене, на разстояние. Печете на 180 градуса до бледо златисто -около 13 - 14 минути. Оставете да се охладят на хартията за 10 минути защото са чупливи . Като изстинат напълно ги слепете със сладкото.


Ужасно са вкусни!



6 коментара:

  1. Обичам линцер сладки, а тези са се получили много вкусни, Нати! Много изкушаващи снимки ни поднасяш. А за снимането и времето - май на повечето не ни стига времето, особено откакто се затопли.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Е, значи не само на мен не ми стига това време! Поздрави и от мен, Габи!

      Изтриване
  2. Чудесни са станали! Хапваме ги и ние по Коледа, но и сега няма да откажем:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :) и аз вече не отказвам! Влизат и в моя списък "Любими".
      Поздрави, Траяна!

      Изтриване
  3. Нат,има и такива моменти,ще отмине и пак ще ти се снима и пише,имай търпение!А сладките са страхотни и толкова ги обичам!Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  4. Роси, прегръдки и от мен и да се похваля ,че сметановия козунак от рецептата ти се получи страхотно! А за търпението- уф , ама хич не ми се отдава :)

    ОтговорИзтриване