понеделник, 15 февруари 2016 г.

Лесен чийзкейк с боровинки и българско крема сирене


От много време се каня да направя чийзкейк , но все се разколебавах. Накрая видях тази рецепта и реших,че мога да се престраша. Приготвих го за рождения ден на мама. Тя определено не е фен на шоколада. Дано телефонната ми снимка не ви откаже да пробвате този сладкиш ,защото е вкусен и се приготвя лесно.


6 пакетчета българско крема сирене
200 г захар
1 ванилия
4 яйца

продукти за основата:

2 пакета чаени бисквити по 175 г.
100 г меко масло

1 буркан сладко от боровинки (може и  друго сладко по избор)



Загрейте фурната на 150 градуса.
Изсипете бисквитите и мекото масло във блендер и пасирайте, докато получите трохи. Изсипете ги във форма със свалящ се ринг (26см.) и хубаво заравнете и притиснете на дъното. 
Разбийте с миксер крема сиренето, заедно със захарта и ванилията. Прибавете яйцата и разбийте всичко добре . Налейте крема върху бисквитената основа и изпечете чийзкейка за 25 минути. По принцип чийзкейкът е готов, когато краищата са стегнали, а средата леко мърда, при разклащане на съда. Ако ви се стори, че не е готов, печете още няколко минути.При мен доста повече :).
  Изчакайте да изстине и го охладете за няколко часа в хладилник.  Намажете го с боровинковото сладко и поднесете.




Благодаря на Ани че сподели тази лесна и вкусна рецепта.

9 коментара:

  1. Страхотен е станал, а с боровинки си е направо класика. Аз редовно ползвам крема сирене, от това вкусът никак не страда:) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да и аз установих, че вкусът не страда!Поздрави и от мен!

      Изтриване
  2. Нати,
    и аз не съм правила класически чийзкейк.У дома са традиционалисти и рядко изпробвам рецепти, особено за десерти или сладкиши, защото избягваме и сладкото.Но този чийзкейк наистина си заслужава.Сладкото от боровинки му придава прекрасен вид и надявам се и вкус.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ти си такава магьосница ,че и без захар вършиш чудеса!Поздрави,Ели!

      Изтриване
  3. Да взема да мина на гости ли? Обожавам и чийзкейк и боровинки! Много добро съчетание, Нати!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Еее любимият ми десерт!Изглежда невероятно:)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Не бих се отказала от десерта дори и без снимки,Нат,няма по-любим за мен от печения чийз,личи си,че е станал разкошен!

    ОтговорИзтриване