събота, 28 януари 2017 г.

Годинките се трупат, но на кого му пука?


Рожден ден! Още една годинка се прибави към актива ми. Приех я спокойно и  я приветствах, осъзнавайки че съм в мир със себе си. Наистина прекрасно е да си на 18, но тогава бях неуверена в себе си. Сега съм личност познаваща силните и слабите си страни. Личност, която не се страхува да отстоява мнението си,а когато греши да си признава.

Поради многото рождени дни този месец, реших с моята торта да мина по лесната процедура.Не ми се печеше, а тази рецепта бях видяла преди доста време и исках да я опитам.
Тортичката стана много вкусна, но си беше невъзможно да се отреже цяло парче.Така, че ако я правя пак бих я направила в индивидуални чаши за всеки, за да се избегна разтичането. Не съм сигурна че ако кремовете се направят с по- малко течност биха стояли без да се разливат, затова препоръчвам да се ползват индивидуалните порции.
Иначе,се приготвя много лесно и бързо-щом децата се справиха сами.



за бисквитения слой:
100г. меко масло
1 опаковка бисквити с вкус на масло


за слоя с крема сирене :
200 г. заквасена сметана
150 крема сирене
100г. захар или на вкус

за слоя с ванилов крем:
1 инстантен пудинг ванилия
500мл. прясно мляко или според упътването на опаковката


за шоколадовия крем:
1 инстантен пудинг шоколад
400 мл. прясно мляко или според упътването на опаковката на крема


Бисквитите се смилат в блендер. Добавя се маслото и се разбърква добре.

Заквасената сметана се разбърква със захарта и крема сиренето.

Ваниловият пудинг се разбърква с прясното мляко, според упътването.

Шоколадовият пудинг се разбърква с прясното мляко, според упътването.

Тортата се реди: най- отдолу бисквитения слой,който се притиска добре, следва слоя със заквасена сметана, ваниловия крем и накрая шоколадовия крем.


Няма коментари:

Публикуване на коментар