понеделник, 15 април 2013 г.

Супа от лапад, спанак и киселец



Като съм се хванала за лапада и не го оставям. Някога баба ми правеше супа от киселец и лапад набрани от градината.Бях ужасно злоядо дете, но тази   супичка я помня.Рецтата си я нагодих , но на вкус, беше максимално близа до спомените ми.

1 връзка зелен лук
1 - 2 моркова
2 шепи спанак
2 връзки лапад
2 шепи киселец
1 шепа ориз
1 картоф

за застройката:
1 жълтък
1 с.л. кисело мляко

Лукът и морковите, нарязани на ситно, се задушават за 2 -3 минути. Прибавят се измитите и нарязани: лапад,киселец и спанак. (На лапада се маха централната жилка).
Задушават се докато намалят обема си. Налива се гореща вода.Прибавя се ориза и нарязания на ситно картоф.Посолява се и се вари до готовност на ориза.
Застройва се с киселото мляко и жълтъка.

6 коментара:

  1. Хич не го оставяй, Нати, смело напред. Толкова е полезно и вкусно - истински дар на природата.
    Чудна супичка си приготвила. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Любима пролетна супа!
    Не само вкусна, но и полезна!
    Поздрави и спокойна нощ!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тили,най-накрая уцелих рецептата, така че да ми е вкусна.Ако имаш изпитана
      рецепта и ти, ще се радвам,ако споделиш, защото мойта все още не е като на баба!Хубав ден!

      Изтриване
  3. Ох, тази супичка наистина ме пренесе в детството, толкова хубаво ти се е получила! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Кате,и мен там ме пренася.Интересно как спомените ни са свързани с определени вкусове, нали?Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване