четвъртък, 16 август 2018 г.

Роженски манастир "Свето Рождество Богородично"


На 5 км. от Мелник до село Рожен  се намира Роженският манастир.Горещо препоръчвам ако имате възможност да го посетите в делничен ден. В събота и неделя има много туристи.
Два пъти съм била на това място. Първият път беше преди около 11-12 години и бях в делничен ден. Усещането в това място беше уникално! Тишина, спокойствие, безвремие и една магическа атмосфера.Миналата година при второто ми неделно посещение, уви нещата не стояха съвсем така. Посрещнаха ме няколко разпънати сергии пред манастира и тълпи от хора.
Разбира се няма нищо лошо в това едно място да бъде преоткрито и посещавано, но ако сте егоист като мен и искате да се насладите и усетите мястото,уикенда не е вашето време за посещение.












3 коментара:

  1. Нати,
    посещавала съм този манастир с църковния ни хор.Уникално, много красиво място.Жалко е само,че както в повечето села в България и тук се чувства разрухата особено в близост до селото Рожен.Жалко е,че нашите управници не съумяха да изготвят програма за цялостно поддържане на обществените сгради по селата и тяхното използване за други нужди .Напр.сградите от съборените вече училища биха могли да се ползват за зелени училища на градските деца.А някои подобни сгради да се преустроят в спа центрове или балнеолечебни центрове.
    Но манастирите трябва да се поддържат и да се отделят средства за тях, да се възстановяват.Чудесни местенца за духовно общуване.
    Поздрави и усмивки !

    ОтговорИзтриване
  2. Съгласна съм с теб,Ели!
    Поздрави и от мен!

    ОтговорИзтриване
  3. Здрастуйте, всі, я Адрік Вадим, який проживає в місті Курган, я хочу поділитися з вами всіма про те, як містер Бенджамін допоможе мені отримати кредит у розмірі 15 000 000,00 рублів, щоб почати свою доставку харчових напоїв після того, як я працюю Кілька готелів тут, в Кургані, просто щоб заробити на життя, але нещасливі, у мене все ще виникали труднощі з оплатою оренди, але я дякую Богу, що зараз я працюю самостійно, 5 працівників працюють на моїй опіці. Якщо ви шукаєте фінансову свободу, я радимо вам зв’язатися з паном Бенджаміном з цим електронним листом нижче та номером додатка. lfdsloans@outlook.com + 1-989-394-3740

    ОтговорИзтриване