сряда, 17 юли 2019 г.

Ягодова лимонада


Опитах тази лимонада в едно пловдивско заведение. Бях в много приятна компания и още там казах ,че няма начин да не си я направя и вкъщи.
Количествата на продуктите нека ви бъдат само ориентир. Аз я правя вече доста пъти и всеки път е различна. Пробвах с пресни ягоди, пробвах със замразени ягоди,със газирана вода и със обикновена вода. Съветът ми е да не пропускате ментата, защото тя прибавя една изненадваща свежа нотка.

- 350 - 400г. ягоди
- сокът на 1 лимон
- 2- 3 с.л. захар (или на вкус)
- 3 листенца прясна  мента
 - газирана вода
- лед по желание

Пасирайте ягодите с листенцата прясна мента прибавете сока на лимона и захарта.Разбъркайте и започнете да прибавяте газираната вода.Разредете до гъстотата която ви е приятна. Аз я харесвам по- гъста почти като смути, а синът ми я хареса по разредена.Прибавете лед.



На тези снимки се забавлявахме с големият ми син като ми правеше слънчеви зайчета, осветявайки чашката.И постоянно ми сменяше местата за снимки. "Маме, ами какво ще стане ако снимаме така?"или  "Маме ,а ако осветя тук ? "Така че това е резултатът от нашите забавления и експерименти.




Няма коментари:

Публикуване на коментар