вторник, 23 октомври 2012 г.

Супа от тиквички и крема сирене


Както вече съм си признавала супите не са силната ми страна.Но съм решила да продължавам с опитите си. Тази супичка видях при Мъхчето и я  пробвах.Определено ми допадна!

3-4 тиквички
1 картоф
1 малка глава лук
200 гр. крема сирене
сол,черен пипер
зехтин
черен пипер


Нарязваме на едро тиквичките,картофа и лука и ги варим в 1 литър подсолена вода (или бульон,ако имаме).След като се сварят зеленчуците ги пасираме и добавяме крема сиренето.
Добавяме малко зехтин и разбъркваме добре.
Поръсете с черен пипер и се насладете на вкуса.
Аз пробвах да сложа малко копър,но не ви съветвам вие да пробвате.
Копърът не е подправката  за тази супа.

2 коментара:

  1. Наталия,
    аз пък я видях при Марийчето, но много ми хареса;)
    Радвам се, че и на теб;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мъхче,аз при теб се отбивам честичко.Затова съм си посочила честно къде видях тази вкусна супичка.Благодаря и на теб и на Марийчето за рецептата. :)

      Изтриване