събота, 25 август 2012 г.

За скъпите ни хора



Как да покажеш на някой,че го цениш?
Винаги си задавам този въпрос когато избирам подарък.  При подаръците винаги съществува риска да не уцелиш с покупката и да не доставиш удоволствието към което се стремиш.
Затова за особено скъпите ми хора винаги опаковам нещата сама.
Това е моя начин да покажа личното си отношение към дадения човек.Не винаги опаковките ми се получават,но на мен ми е спокойно на душата, защото съм вложила старание и много мисъл, с желанието да доставя радост.





Това е за една годишнина за специални за мен хора.




2 коментара:

  1. Подаръците са страхотни, още веднъж едно голямо: "Благодаря", Натали! Ще се постарая скоро да се похваля със съдържанието, което се крие под тези красиви опаковки! :)

    ОтговорИзтриване