четвъртък, 30 август 2012 г.

Бонофи пай



Колебах се дали да споделя тази рецепта с вас,тъй като е доста известна,Правих я преди доста време.Но реших, че не всеки посещава същите кулинарни местенца като мен, а вкусът на този сладкиш си заслужава.Имаше семейно мнозинство за запомнящия се  Бонофи пай,който получи висока оценка!
Затова ето как се прави.Аз се научих от Ани.


Продукти:
1 и 1/2 пакет шоколадови бисквити
125 гр.масло
1 кутия карамелено кондензирано мляко ( аз използвах "Сгушеное молоко" от руския магазин)
2-3 банана-добре узрели за да са по-ароматни
250 гр. заквасена сметана
1.с.л. пудра захар
1 ванилия
1/2 шоколад за украса


Смелете бисквитите в блендер или ги начукайте добре.Разбъркайте ги със стопеното масло.Изсипете трохите на дъното на форма със свалящ се ринг и притиснете към дъното,но не прекалено силно,за да може да се разреже после.Отгорете  изсипете карамеленото кондензирано мляко и разнесете равномерно. Нарежете банана на кръгчета и го наредете върху сладкиша.
Заквасената сметана разбийте с ванилията и пудрата захар.Нанесете най-отгоре и украсете с настъргания шоколад.

Бих искала да добавя ,че следващия път ще направя тази вкусотия в чаши, като индивидуални порции,защото разрязването не ми се отдаде. Разпадаше се. Но както вече казах вкусът си заслужава!



3 коментара:

  1. Паят "БАНОФИ" е от десертите, които съм си набелязала от много време, но поради липсата на кондензирано мляко тук, не му идва редът. Все пак продължавам да го издирвам, докато не се сдобия с него. Предложението ти е много хубаво, Натали! Хубава вечер! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се че се отби,Дани.Имам предложение. Следващия път като си дойдеш ще излезем по женски,ще напазаруваме и ще си направим този пай.Много целувки от мен

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На такова предложение не бих отказала, с най-голямо удоволствие! Прегръдки! :)

      Изтриване