четвъртък, 21 юни 2012 г.

Торта "Изненада"







     Кръстих тази торта така,защото за мен се оказа изненада.От дълго време знам рецептата,но все я подценявах и ми звучеше малко странно.Благодаря на Стефчето за рецептата и за безкрайното търпение,което проявява към моя милост.Препоръчвам ви да се отбиете в нейния "Шарен"свят http://streakytulipa.blogspot.com/  и да си откраднете малко вълшебство.Защото това, което прави тя си е направо магия, за хора с две леви ръце като мен.



    200гр. бишкоти "Савоярди"
    400гр. заквасена сметана
    200-250гр. сирене крема
     захар на вкус
     плодове по избор : ягоди, малини,банан,праскови- песни или от компот. 


 Направете крем от сметаната,крема сиренето и захарта.Изберете по-дълбока тавичка и наредете 1 ред бишкоти без да ги напоявате с нищо. Покрийте с пласт крем.Наредете избраните  плодове. Сложете останалите бишкоти и завършете с крем. Декорирайте според фантазията си и наличностите си в кухнята.Задължително  тортата да престои 1 нощ в хладилника и тогава нападайте. Но внимавайте!  Опасно вкусна!  С висока опасност за светкавично изяждане!


   


Досега съм пробвала с пресни  ягоди и праскови от компот.И двете комбинации ми харесаха. Но ще продължавам опитите и с други плодове.

Искам да добавя,че ако ползвате други бишкоти,тортата може да стане по-суха.За да се предодврати това  топнете бишкотите за секунда в топло мляко.

1 коментар: