неделя, 23 февруари 2014 г.

Малай


Никога не бях чувала за малай, но ми хареса.Става бързо и има интересен вкус.
Рецептата видях при Бети.

4 яйца или 3 големи
11 с.л. пшеничено брашно
7 с.л. царевичен грис
400-500 мл. кисело мляко
150 мл. олио
1 с.л. захар
около 300 г. сирене
1 равна с.л. сода за хляб

В купа се слагат брашното и грисът. Прави се кладенче и в него се изсипва половината кисело мляко, в което е разтворена содата.В останалото мляко се прибавят яйцата и се разбиват с вилица.Добавя се млечно- яйчената смес в купата и се разбърква.Олиото се прибавя с постоянно бъркане.Накрая се добавя и натрошеното сирене.Разбърква се добре.Изсипва се в намазнена тавичка посипана с царевичен грис.Пече се в предварително загрята на 170 градуса фурна до зачервяване и до суха клечка. След изваждане от фурната се нарязва и по желание се поръсва с пудра захар.



Бети благодаря ти за хубавата рецепта.

23 коментара:

  1. Добре е! Аз не помня дали съм го чувала, но благодаря, че показа! Лесно е, а няма как да не е вкусно! Поздрав., Наталия!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мъхче, и за мен беше ново, но ми беше препоръчано и не можах да не го пробвам.
      Хубава седмица!

      Изтриване
  2. Чудесна закуска, с чаша айрян! Лесно и вкусно!
    Успешна седмица, Натали!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тили, това най-много харесах на рецептата че няма дълго месене и втасване.
      Поздрави от мен!

      Изтриване
  3. Наталия, хубаво , че сподели тази рецепта.От много години ни е любима.Аз използвам царевично брашно, а не грис и бакпулвер.Пак става чудно.
    Хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вили, и аз много се колебах защото в детските ми спомени баба никога не е ползвала грис , а царевично брашно. Но това все пак беше ново за мен и реших да си спазя рецептата, но ти ме подтикваш да пробвам и с брашно.
      И за теб хубава седмица!

      Изтриване
    2. С тази баница израстнахме,лесна и бърза закуска.

      Изтриване
  4. Баба ми често правеше и ставаше точно такъв:)

    ОтговорИзтриване
  5. Нати, наистина звучи интересно, не съм пробвала до сега. Прекрасна седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Таня, и на мен ми беше интересно, пробвай мисля че ще ти хареса!
      Поздрави!

      Изтриване
  6. Супер е, перфектната закуска! Много вкусен малай! Поздрави, Нати!:)

    ОтговорИзтриване
  7. Ще опитам задължително! Изглежда вкусно, а и рецептата е бърза, аз изключително много харесвам опростените ястия без много главоблъсканици!

    ОтговорИзтриване
  8. Таничка, не само ти :)
    И аз съм фен на простите ястия.Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Наталия,спомням си рецептата при Бети и при теб изглежда чудно вкусно!
    Прегръдка с пожелание за хубав вторник!

    ОтговорИзтриване
  10. Нати, много се радвам, че ти е харесал малая! Благодаря ти за доверието и споделянето!
    Аз сьм пробвала с пшеничен грис и царевично брашно. Като бяхме деца имаше, поне такива са моите спомени, само грис - царевичен и от него основно приготвяха или този малай или мамалига

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бети, още веднъж, благодаря за рецептата! Нямаше как да не я споделя!
      Лесно и вкусно :)
      Не е за пропускане!

      Изтриване
  11. Майка ми го приготвяше някога. Спомням си, че пресяваше царевичното брашно и ползваше само фината фракция. Едрата оставаше за качамак. Много хубави спомени остават от такива утрини!

    ОтговорИзтриване
  12. Малаят е типичен добруджански специалитет.Правеше го навремето баба ми само от царевично, фино смляно брашно.Става подобно на кексовото тесто.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване

  13. Уникални сте! Браво! Страхотна кулинарна рецепта! Невероятно красиви снимки, страхотно попадение! Личи си, че сте страхотен кулинар! Поздрави

    ╰┈➤ Gladni.com

    ОтговорИзтриване

  14. Здравейте, поздравление за статията! С удоволствие я изчетох! Всъщност самия блог е страхотен.

    Ако желаете разгледайте и нашите проекти:
    ➳ Агенция за дигитален маркетинг и SEO оптимизация Viseo
    ➳ Новини от Кюстендил

    ОтговорИзтриване