понеделник, 29 април 2013 г.

Рулца от патладжани,тиквички и левурда



250 г. крема сирене( аз използвах на "Маджаров" със сметана)
1 стрък пресен чесън
черен пипер
сирене
1 патладжан
1 -2 тиквички според големината
листа от див чесън- левурда
зехтин
2-3 скилидки чесън
сол

Патладжаните се обелват нарязват се по дължина на тънки филии, посоляват се и се оставят за 30- 40 минути да се отдели горчивия сок.
Тиквичките се нарязват също по дължина.
Смесват се крема сиренето, нарязания на много ситно, пресен чесън, натрошеното сирене и черен пипер на вкус.
Тиквичките се намазват с зехтин, в който е пресован чесъна на скилидки, и се печат на скара или грил тиган от двете страни.По същия начин се приготвя и патладжанът.Посоляват се.
Взема се по малко от плънката и се завива в парченце тиквичка,патладжан или листо от левурда.
За рулцата от левурда е необходимо да се фиксират с клечка за зъби, или коктейлна клечка.


 Рулца от тиквички.





От патладжани.


Всички бяха много вкусни, но с дивия чесън лично на мен ми харесаха най- много.

10 коментара:

  1. Несъмнено са били вкусни, така и изглеждат. Много хубава идея, Нати!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери,благодаря за милите думи! Много усмивки и весели емоции през празниците!

      Изтриване
  2. Обожавам тези рулца, макар с левурда да не съм опитвала! Чудни са!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Траяна,на мен с левурда най-много харесаха.Интересна комбинация на вкусове.Пък и бяха най-лесни, защото нямат никаква предварителна обработка.Поздрави и весели празници!

      Изтриване
  3. Всичките изглеждат много вкусно! Чудесни са! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. С левурда и аз не съм опитвала, но останалите са неустоими. Поздрави.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Таня,радвам се че се отби, защото това означава че сте по добре.Весели празници!Да сте здрави и усмихнати!

      Изтриване
  5. Натали, прекрасна идея! С тази левурда май доста хора се запалиха! С удоволствие бих опитала и от трите вида!
    Поздрави и весели празници!

    ОтговорИзтриване