четвъртък, 25 юли 2019 г.

Мелник



Едно градче, колкото шепа и толкова любимо за мен! Обграден от причудливи пясъчни пирамиди, Мелник е оставил във мен прекрасни спомени. Няколко пъти съм ходила и си остава едно от любимите ми места. Заради красивата природа. Заради вкусните ястия , и разбира се заради виното. Тук преди доста години за пръв път опитах панирано кисело мляко и вино, което миришеше на череши. Все още продължавам да го издирвам това вино :)
Няма да пиша за богатата история на Мелник. Всеки може да прочете ако се интересува.
Просто ви съветвам да се разходите до там и да създадете свои спомени.





















1 коментар:

  1. Нати,
    посещавала съм Мелник само веднъж и останах с прекрасни впечатления.За жалост от Черноморието е доста далеч и не мога честичко да го посещавам.Но градчето е прекрасно, старите къщи и изби ми напомниха за нашата къща на село , където в най - големите горещини през лятото цари прохлада, а в най - големия студ е топло.Къщата е каменна в съчетание с дърво както и при всички мелнишки къщи.С удоволствие бих се отбила отново там, но този път за повече време за да разгледам всичко.Има прекрасни православни храмове в този район.
    Поздрави сърдечни и весело лято !

    ОтговорИзтриване