сряда, 4 юли 2012 г.

На планина



Ето това е събуждане! Вярно в 7,00 си е ужасно рано,но като отвориш очи и видиш усмивката,големия букет и ти кажат:"Набрах ги за тебе, мамо!" , усмивката идва сама .
А моментът е от тези ,който всяка майка ще закъта дълбоко в сърцето си като безценно съкровище!


Това са мойте слънца.
Този уикенд се надивяха на воля в планината.





















Аз съм си селянче по душа.Обичам неповторимия мирис на трева,на прясно изкопана пръст,на огън.Харесва ми да си "ровя " в градината. Уви в града нямам често от тези изживявания.А как ми липсват детските години и дните прекарани на село с баба и дядо.Там където се научих на толкова неприсъщи за мен неща.
Да храня магарето ,овцете,кокошките,прасето.Да им почиствам (ужас).Да събирам окосената трева ,да бера плодовете от градината и още хиляди малки и по големи задачки винаги изникващи на село.
С тъга си мисля ,че моите деца няма да гонят малките пиленца да ги погалят и няма да протягат ръчички да докоснат агънцата.
Затова когато има възможност бягаме в планината за да видят нещо различно от бетон и опитомена природа.
.Да запалят огъня,да берат шишарки,да се гонят по поляните и да се търкалят по тях е приключение за моите малки момчета.







А с малкото оцелели боровинки направих ето това:







     Смути с кайсии и боровинки

5-6 кайсии
шепа боровинки
1 кисело мляко
захар на вкус
малко настъргана портокалова кора
лед


Всички продукти се смесват в каната на блендера и се разбиват.





Няма коментари:

Публикуване на коментар