четвъртък, 12 юли 2012 г.

Един подарък,един провал и един успех



Днес получих подарък.Домашно направено песто!
Много се трогнах от отделеното време за да изглежда подаръка като малко бижу.
Благодаря ,Стефче!
Да знаеш, че някой е помислил за теб и е направил нещо  специално за да ти достави удоволствие....
Това е страхотно!







За успеха- какво да кажа ?                                                                                                                        След като видях сладоледите на Габи http://gaby-kitchen-adventures.blogspot.com/
не можах да устоя. Престраших се и направих и аз.
То кой може да остане безразличен към нейните изкушения.
Габи,продължавай да вдъхновяваш така!

Ето го и моя опит.











Не се престраших да се хвърля в дълбоките води със сладолед,който трябва периодично да се разбърква и заложих на по-лесната рецепта за бананов сладолед от блога на Йоли.        http://yoli-www.blogspot.com/



 
Ще напиша рецептата,въпреки че Йоли го е обеснила прекрасно.


2 узрели банана
3 жълтъка
100гр. захар
1 ванилия
300 мл. прясно мляко
300 мл. сладкарска млечна сметана( аз не открих млечна и сложих растителна  )



Смесете жълтъците,млякото,захарта и ванилията..Сварете крем на водна баня.Водата не трябва да завира!
След като крема се сгъсти, като по-гъсто палачинкова тесто,го охладете.
Пюрирайте бананите и ги добавете към студения крем .Сложете и сметаната и разбийте всичко с миксер.
Сложете сладоледа в удобен съд и замразете във фризера.Не е нужно да разбърквате повече.
15-20 минути преди да го сервирате го извадете да се отпусне малко.







И накрая за един провал!
Бях записала рецептата за един чийзкейк с пъпеш от много време ,но все не му идваше ред.
Най-накрая го направих!
Следвах рецептата точно и всичко беше наред. Запретнах ръкави и направих снимки,което с моя обикновен апарат си е приключение! Всеки които снима с апарат тип "сапунерка" знае за какво става въпрос.
И така доиде момента за откровение! Дегустацията!
Първа лъжичка .....ужас! Ще кажа само -голямо разочарование!






Това са снимките на злополучния сладкиш.
















            

2 коментара:

  1. Наталия, много хубаво е да прочета съм те вдъхновила за направата на сладолед!
    Страхотен подарък имаш! И аз много обичам такова песто :) А колкото до провалите и успехите - често може да се научи по много и от двете :) А и на мен често ми се е случвало някои неща, които приготвям и не ми допадат на моя вкус, да се харесва много от близки и приятели. Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Поздрави и на теб,Габи! А за провала,уви всички бяхме единодушни ,не ставаше за ядене! :)

    ОтговорИзтриване