вторник, 21 август 2018 г.

Лимонови сладки


- 1 яйце
- 100 г. захар
-100 мл. олио
-1 бакпулвер
- сокът от 1/2 лимон
- кората на 1 лимон настъргана
- 300 г. брашно.

Разбиваме на ръка яйцето със захарта. Добавяме, олиото, сокът от лимон, кората от лимон. Разбъркваме.
Прибавяме, постепенно, пресятото с бакпулвер брашно.Месим до получаване на меко тесто.
Оформяме на топчета с големината на орех. Овалваме последователно в кристална захар и после в пудра захар. Поставяме в тава покрита с хартия за печене.
Печем в предварително загрята фурна на 180 г. за около 10 - 15 минути до леко зачервяване.



рецептата видях тук.

5 коментара:

  1. Много ароматна рецепта! Обожавам лимонови сладкиши във всякакъв вид! Поздрави

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз, Дени!
      Радвам се ,че отново се появи! Липсваха ми рецептите ти и прекрасните ти снимки!

      Изтриване
  2. Много лесна рецепта и то с любимия ми лимонов аромат.Чудесни сладки са се получили.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина учудващо лесна рецепта с достъпни продукти.Поздрави и от мен ,Ели!

      Изтриване
  3. Здрастуйте, всі, я Адрік Вадим, який проживає в місті Курган, я хочу поділитися з вами всіма про те, як містер Бенджамін допоможе мені отримати кредит у розмірі 15 000 000,00 рублів, щоб почати свою доставку харчових напоїв після того, як я працюю Кілька готелів тут, в Кургані, просто щоб заробити на життя, але нещасливі, у мене все ще виникали труднощі з оплатою оренди, але я дякую Богу, що зараз я працюю самостійно, 5 працівників працюють на моїй опіці. Якщо ви шукаєте фінансову свободу, я радимо вам зв’язатися з паном Бенджаміном з цим електронним листом нижче та номером додатка. lfdsloans@outlook.com + 1-989-394-3740

    ОтговорИзтриване