събота, 2 май 2020 г.

Гофрети



От доста време бях обещала на малкия да му направя гофрети.Днес най- накрая си изпълних обещанието. Приготвихме ги заедно и двете ми момчета ми помагаха и в готвенето и в яденето :) А снимахме с малкия. Така че не се чудете на червения стайлинг.Този цвят му е любим :)


- 3 яйца 
- 250 г. брашно
- 250 мл. прясно мляко
- 1 и 1/2 ч.л. бакпулвер
- 100 г. масло
- 2 с.л. захар
- 1/2 ч.л.
- 2 ванилии

Разтопете маслото и го оставете да се охлади.
Разделете белтъците от жълтъците .
Разбийте белтъците на сняг.
Жълтъците се разбиват със захарта ,прясното мляко и солта.
Прибавят се брашното с бакпулвера и ванилията. Разбърква се добре със миксер. Към получената смес на тънка струйка при непрекъснато разбъркване се добавя маслото. Накрая се прибавят и разбитите белтъци, като се бърка внимателно със шпатула.
Уреда зе гофрети се нагрява добре и с полученото тесто се изпичат гофретите. При мен се получиха 8 гофрети.Аз ги препичах малко повече защото ги обичам хрупкави.
Сервирах ги с домашно сладки от диви ягоди и сиренце.
Цялата къща ухаеше вълшебно!






Няма коментари:

Публикуване на коментар